گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس

نرده آلومینیومی| حفاظ شیشه ای| سقف جمع شونده|پنجره گیوتینی|نرده پلکسی|بالکن شیشه ای

گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس

نرده آلومینیومی| حفاظ شیشه ای| سقف جمع شونده|پنجره گیوتینی|نرده پلکسی|بالکن شیشه ای

گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس

گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس با استفاده از متریال های مرغوب در کنار قیمت مناسب، تسهیلات ویژه ای را جهت سهولت در خرید مشتریان گرامی معرفی می نماید.

اولویت اصلی مجوعه آلوفکس، ارائه خدمات با کیفیت مناسب و دارای توجیه اقتصادی و ارائه راه حل های خاص جهت پروژه های ساختمانی در راستای سطح رضایت مندی مشتریان می باشد.

این مجموعه در سایه همکاری با شرکتهای اروپایی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری متخصصین این امر با ایجاد واحد بازرگانی و پخش سراسری انواع پروفیل ها و یراق آلات آلومینیومی اختصاصی نرده و حفاظ و چسب های کاشت میلگرد و چسب سنگ و راه اندازی دپو و واحد فروش به طور مستمر درصدد افزایش رضایت مندی مشتریان و ارتقا جایگاه خود در صنعت ساختمان می باشد.

بایگانی

نرده آلومینیومی بالکن

آیا تا به حال فکر کرده اید که تکیه بر نرده های آلومینیومی بالکن|نرده آلومینیومی راه پله واقعاً ایمن است؟ معلوم است قوانین و مقرراتی وجود دارد که از ایمن بودن آن اطمینان حاصل می کنند! ما چند مورد از این قوانین را بررسی می کنیم.

همانطور که تقریباً در تمام جنبه های صنعت ساخت و ساز معمول است، نرده های آلومینیومی روی یک پروژه باید مجموعه خاصی قوانین را که توسط نظام مهندسی تنظیم شده است، برآورده کند. امروز ما می خواهیم تعدادی از این الزامات را بررسی کنیم و دلیل وجود چنین محدودیت هایی را بررسی خواهیم کرد.

نکته : این مقاله صرفا آموزشی می باشد و شما باید قوانین منطقه خود را از نظام مهندسی مطلع شوید. همیشه از نیازهای ویژه در منطقه پروژه خود آگاه باشید.

ارتفاع نرده

بسته به محل نصب نرده شما، محدودیت های مختلف ارتفاع اعمال می شود. مکان های مسکونی (جایی که نرده ها معمولاً در نزدیکی زمین نصب می شوند) مانند خانه فقط به نرده هایی با ارتفاع 36 نیاز دارند. در یک پروژه تجاری مانند یک ساختمان آپارتمان یا هتل، الزامات بیان می کند که نرده باید حداقل 42 ارتفاع داشته باشد. این اندازه گیری ها باید از زمین به بالای نرده انجام شود.

در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که یک سازمان دولتی قوانینی خودسرانه ایجاد می کند، اما هدف از این محدودیت، حفظ امنیت همه است. در نظر بگیرید که متوسط قد یک فرد حدود 60 -72 است. با ایجاد یک نرده بلند 42 در بالکن طبقه سوم، می توان اطمینان حاصل کرد که بیش از نیمی از بدن یک فرد توسط نرده محافظت می شود و خطر سقوط تصادفی را بسیار کاهش می دهد.

ارتفاع نرده

فاصله بین نرده

فاصله نرده

باور کنید یا نکنید، فضای بین نرده ها، در یک سیستم نرده (یا اجزای افقی)  توسط قوانین ملی ساختمان محدود می شود. در اکثر موارد، ستونها یا اجزای افقی لوله باید از هم فاصله داشته باشند که قطر کره ای به قطر 4  قادر به عبور از آن نباشد.

این قانون را  ما می توانیم برای شما توضیح دهیم اما گاهی اوقات یک عکس واقعاً هزار کلمه است:

درست است، 4 فقط یک عدد دلخواه نبود بلکه اندازه ای دقیقاً محاسبه شده برای جلوگیری از گیر کردن کودکان کنجکاو است!

شما در کجا به نرده آلومینیومی نیاز دارید؟

نرده

از نظر تجاری، در هر دو طرف پله ها یا رمپ ها به یک نرده احتیاج دارید که دارای ارتفاع بیش از شش اینچ باشد. محیط های مسکونی از نظر نیاز به نرده متفاوت است. به طور کلی، هر شهرستان یا شهر الزاماتی دارند که برای ساخت یا نوسازی جدید باید رعایت شوند. معمولا ما اکثر به نرده های آلومینیومی بالکن | نرده آلومینیومی راه پله نیاز داریم.

نرده های آلومینیومی بالکن | نرده آلومینیومی راه پله با داشتن ایمنی کار ماست. اگر سوالات عمیق تری در مورد نرده آلومینیومی دارید یا می خواهید در مورد چگونگی نصب و قیمت نرده آلومینیومی بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید.

  • alufeks manager

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی