گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس

نرده آلومینیومی| حفاظ شیشه ای| سقف جمع شونده|پنجره گیوتینی|نرده پلکسی|بالکن شیشه ای

گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس

نرده آلومینیومی| حفاظ شیشه ای| سقف جمع شونده|پنجره گیوتینی|نرده پلکسی|بالکن شیشه ای

گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس

گروه بازرگانی و مهندسی آلوفکس با استفاده از متریال های مرغوب در کنار قیمت مناسب، تسهیلات ویژه ای را جهت سهولت در خرید مشتریان گرامی معرفی می نماید.

اولویت اصلی مجوعه آلوفکس، ارائه خدمات با کیفیت مناسب و دارای توجیه اقتصادی و ارائه راه حل های خاص جهت پروژه های ساختمانی در راستای سطح رضایت مندی مشتریان می باشد.

این مجموعه در سایه همکاری با شرکتهای اروپایی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری متخصصین این امر با ایجاد واحد بازرگانی و پخش سراسری انواع پروفیل ها و یراق آلات آلومینیومی اختصاصی نرده و حفاظ و چسب های کاشت میلگرد و چسب سنگ و راه اندازی دپو و واحد فروش به طور مستمر درصدد افزایش رضایت مندی مشتریان و ارتقا جایگاه خود در صنعت ساختمان می باشد.

بایگانی

مزایای نرده های شیشه ای برای راه پله ها

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ

در این مقاله ، شما یاد خواهید گرفت:

  • در انتخاب شیشه مناسب خانه خود چه نکاتی را باید در نظر بگیرید.
  • انواع مختلف شیشه مورد استفاده برای نرده ها و پله ها چیست؟
  • 3 مزیت استفاده از شیشه برای نرده ها و پله های شما

امروزه در پروژه های نوسازی نرده های شیشه ای بین صاحب خانه ها بسیار محبوب شده است. با ارائه زیبایی، این تغییرات و نوسازی ها در خانه ها با هر دکوراسیون خانه مدرن ترکیب می شوند. در حالی که یک تصور غلط رایج وجود دارد که ممکن است شیشه برای املاک مسکونی ناامن یا خطرناک باشد در عین حال این نوع نرده های مورد استفاده فوق العاده مستحکم و قابل اعتماد است!

ما در شرکت آلوفکس، به خاطر به اشتراک گذاشتن نکات مربوط به انواع نرده های شیشه ای برای کمک به مشتریانمان در تصمیم گیری بهتر برای خانه های خود افتخار می کنیم.

مقاله زیر انواع مختلف شیشه، مواردی را که باید در نظر بگیرید و 10 مزیت برتر در انتخاب شیشه برای نرده ها و پله های منزل را مشخص می کند.

نرده شیشه ای

هنگام انتخاب انواع شیشه برای راه پله ها یا نرده ها چه نکاتی را باید در نظر گرفت

با انتخاب طیف گسترده ای از گزینه های شیشه، گاهی اوقات انتخاب بهترین گزینه برای خانه می تواند کمی طاقت فرسا باشد. برای کمک به تصمیم گیری با اطمینان بیشتر، در اینجا چند نکته را باید در نظر گرفت:

ضخامت:

در حالی که نرده های شیشه ای تجاری اغلب ضخیم تر از گزینه های مسکونی آنها هستند، حداقل ضخامت نرده های شیشه ای یا هندریلس باید حداقل 6 میلی متر (یا یک چهارم اینچ) باشد.

ایمنی / دوام:

از آنجا که صفحات شیشه ای راه پله ها و نرده ها از شیشه های حرارت دیده ساخته شده اند، دوام و ایمنی فوق العاده ای دارند. این نرده های شیشه ای با محافظت زیاد و زیبایی مدرن، انتخابی عالی برای مصارف مسکونی دارند.

حریم خصوصی:

برای صاحبان خانه که دوست دارند از زیبایی درخشان و مینیمالیستی شیشه و بدون به خطر انداختن حریم خصوصی شخصی خود لذت ببرند، انواع متنوعی از شیشه های مات و رنگی نیز وجود دارد.

بودجه:

در حالی که ایمنی و زیبایی از فاکتورهای مهمی است که باید در نظر گرفته شود، اما در نظر گرفتن بودجه ای که مناسب شما و خانواده شما باشد نیز مهم است. در صورت تمایل با شرکت آلوفکس تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید تا درباره گزینه های خود بیشتر بدانید.

 

انواع مختلف شیشه ای که برای نرده ها و پله ها استفاده می شود

وقتی صحبت از طراحی معماری می شود، شیشه یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین مواد موجود در بازار است. از پله ها و نرده ها گرفته تا عرشه ها، بالکن ها و پاسیوها شیشه منظره ای روشن، باز و بدون وقفه را برای لذت بردن از همه ساکنان (و بازدیدکنندگان) ایجاد می کند!

در حالی که مزایای مختلفی برای استفاده از پانل های شیشه وجود دارد ، همچنین چند گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد:

قاب شیشه ای:

نرده های شیشه ای قاب دار دارای صفحات شفاف و شیشه ای هستند که توسط یک قاب، هندریلس و ستون های فلزی در جای خود نگه داشته می شوند. با ترکیبی از لوکس بودن و ایمنی، می توان شیشه های قاب دار را در سطوح مختلف (مانند عرشه های چوبی و بتن) محکم کرد و آنها را به گزینه ای محبوب برای راه پله ها، حوضچه های اطراف و سکوهای برافراشته تبدیل کرد.

اگرچه ممکن است شیشه های قاب دار به اندازه شیشه های بدون قاب براق نباشند، نرده های شیشه ای قاب دار برای والدین و صاحبان حیوانات اهلی حیوان خانگی گزینه ای مطلوب است زیرا هیچ ستونی برای لغزش یا گیر افتادن بین آنها وجود ندارد.

شیشه بدون قاب:

نرده های شیشه ای بدون قاب دارای صفحات شیشه ای شفاف و بدون استفاده از حاشیه های قاب دار هستند. در حالی که صفحات شیشه ای توسط پست ها، صفحه های پایه و سیستم های گیره بدون قاب در جای خود نگه داشته می شوند، فقدان هر گونه ساختار پشتیبانی قابل مشاهده، آنها را به یک گزینه ایده آل برای چشم انداز از مناظر زیبا با منظره بدون مانع تبدیل می کند.

در نتیجه، نرده های شیشه ای بدون قاب به گزینه ای محبوب برای بالکن ها، عرشه ها و تراسهای پشت بام تبدیل شده اند.

شیشه ی حرارت دیده:

شیشه خو (که به آن شیشه سخت یا شیشه ایمنی نیز گفته می شود) تقریباً 6 برابر قوی تر از گزینه های شیشه معمولی موجود در بازار است. این شیشه ها با کمک درمان های حرارتی و شیمیایی ساخته شده است. این شیشه ها ضد خش است و شکستن آن بسیار سخت تر است.

با این حال ، در صورت آسیب شیشه، شیشه حرارت دیده به گونه ای طراحی شده است که به قطعات کوچک و صاف خرد شود تا خطر آسیب دیدگی را به حداقل برساند.

شیشه های چند لایه:

شیشه لمینت از انواع مختلفی از لایه های شیشه ای تشکیل شده است که توسط رزین پلی وینیل بوتیرال (PVB) نگهداری می شوند. از آنجا که این رزین توانایی چسباندن لایه های شیشه به یکدیگر را دارد، هرگونه آسیب احتمالی می تواند به الگویی شبیه تار عنکبوت شبیه ترک در شیشه جلو اتومبیل برسد. به منظور تأمین حداکثر ایمنی و دوام طولانی مدت، شیشه های معتدل چند لایه به گزینه ای بسیار مورد توجه برای نرده های شیشه ای برای راه پله ها تبدیل شده است.

10 دلیل برای انتخاب شیشه برای نرده ها و راه پله ها

اگر به فکر به روزرسانی خانه خود با نرده های شیشه ای کاملاً جدید یا راه پله شیشه ای هستید، بسیاری از ویژگی های خارق العاده را باید در نظر گرفت:

  1. طراحی معماری مدرن:

افزودن ویژگی های شیشه به خانه یکی از مدرن ترین روندهای معماری تا به امروز است. نرده های شیشه ای با مینیمالیسم شیک و ظرافت ساده می توانند خانه شما را با زیبایی مدرن ارتقا دهند.

  1.  بهبود ایمنی و دوام:

این تاسیسات با استفاده از شیشه حرارت دیده محکم و قابل اعتماد ساخته شده اند تا در تمام طول عمر خود با دوام بمانند. با ناتوانی در شکستن یا ترک خوردن، نرده های شیشه ای و پله ها برای مصارف مسکونی بسیار ایمن هستند.

  1.  نصب آسان:

بدون نیاز به کارهای سنگین مقدماتی، نصب نرده های شیشه ای و راه پله بسیار آسان است. با یک تیم نصب حرفه ای شیشه، می توان تمام مراحل را با کیفیت و کارایی به پایان رساند.

  1. نگهداری آسان:

برخلاف سایر مواد، شیشه نمی پوسد، تار نمی شود و خراب نمی شود. نرده های شیشه ای بیرونی ممکن است در معرض عناصر خشن قرار بگیرند، اما هرگز به رنگ آمیزی یا دوباره نصب کردن احتیاج ندارند.

  1.  مواد ضد زنگ:

نرده های شیشه ای که از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا برای گیره ها و پایه های کابل استفاده می کنند، هرگز زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند و باعث ماندگاری و اطمینان می شوند.

  1. نمایش بدون مانع:

با کمترین سخت افزار، راه پله ها و نرده های شیشه ای منظره ای زیبا، باز و بدون مانع را به دنیای خارج ارائه می دهند. این ویژگی معماری شفاف که به صورت داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، باعث می شود اتاق بزرگتر، روشن تر و از نظر زیبایی به نظر عالی برسد.

  1.  محافظت در برابر باد:

نرده های شیشه ای بیرونی ساخته شده از یک سری پانل های شیشه ای در جلوگیری از باد کار بسیار خوبی دارند. این باعث می شود که آنها یک گزینه عالی برای لذت بردن بیشتر از بالکن و پاسیو در فصول خنک تر باشند.

  1.  خانواده دوست:

نرده های شیشه ای یک گزینه عالی برای نرده های ستونی سنتی برای خانواده هایی است که بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارند. با پانل جامد شیشه ای، هیچ خطری از لغزش یا گیر افتادن به طور تصادفی وجود ندارد.

  1. ارزش ملک را افزایش می دهد:

جذابیت، ایمنی و طراحی داخلی همه می توانند در پتانسیل فروش کلی ملک شما نقش بسزایی داشته باشند. از آنجا که این ارتقا مدرن مطمئناً مورد توجه خریداران خانه های امروزی قرار گرفته است، افزودن نرده های شیشه ای یا راه پله در واقع می تواند در طولانی مدت سرمایه شما را افزایش دهد.

  1. کاملاً قابل تنظیم:

گزینه های متنوعی را می توان برای صاحبان خانه انتخاب کرد. هنگام خرید نرده شیشه ای یا راه پله حتماً کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که چه چیزی برای ملک، سبک و بودجه شما مناسب است.

  • alufeks manager

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی